06. jun 2017.

4 tipa sadržaja koje treba kreirati i deliti ukoliko ste zaposleni u ljudskim resursima, kako biste izgradili svoj lični brend

lični brend

Posao u ljudskim resursima je zaista prebukiran aktivnostima, ukoliko ste HR generalist, puno toga se dešava svakog dana, puno razgovora telefonom, telefonskih intervjua, ponuda, razgovora uživo, planiranja,  izveštavanja, kreiranja dokumentacije i svih onih administrativnih stvari između. Sa ciljevima koji su vam zacrtani, i sa zahtevima koje treba da ispunite, ko još ima vremena da gradi svoj lični brend na društvenim mrežama?

Pa, razmislite još jednom? Vi zapravo imate vremena!

Činjenica je da zapravo da vam nedeljno ne treba više od sat vemena da biste gradili svoj lični brend na društvenim mrežama. Takođe, ukoliko ste regruter, ovo vaš posao čini neopisivo lakšim. Kada izgradite svoj brend kao regruter, to privlači pažnju kandidata i izvora preporuke za kandidate (na kraju krajeva cela poenta ’društvenih’ mreža jeste da se izgrade mreže poznanstava) – i to znači da ste usput  pomogli sebi tako što ste otvorili kanal za komunikaciju i regrutovanje.

Ali ponekad, čak i kada zaposleni u ljudskim resursima razumeju koliko je važno izgraditi lični brend i jesu voljni da u to ulože svoje vreme i trud, kada zapravo dođe vreme da nešto povodom toga urade, ostaju zbunjeni i ne znaju odakle bi počeli. Na kraju kajeva, većina zaposlena u ljudskim resursima nije expert za društvene mreže, i kako da znaju šta je dobar post a šta nije? Još gore ako ste ubeđeni da vam je svaki post dobar i da u tome i nema neke velike nauke! Ukoliko ste se ovde pronašli, dopustite mi da vam objasnim koliko je lako izgraditi dobar brend u ovoj industriji.

Sve što treba da radite jeste da počnete da delite ove vrste sadržaja na svojim društvenim mrežama:

ljudski resursi

Saveti o poslu

Ovo je kvaka za regrutere: ovako privlačite svoju ciljnu grupu. O vama govori da znate šta je šta u industriji u kojoj regrutujete,ali i da želite da pomognete osobi koja traži posao u traženju i eventualnom nalaženju istog. Internet je postao preplavljen različitim člancima o tome kako biti uspešan na intervjuu za posao, o tome kako napisati dobar CV ili motivaciono pismo.  Potencijalni kandidati će želeti da vas prate ukoliko im postanete dragocen izvor informacija koje su im zapravo korisne.

Poslovi

Na kraju krajeva, cilj vam je da se dobri kandidatiprijave na vaše oglase za posao, tako da je očigledno da treba na svojim profilima na društvenim mrežama da postavljate oglase za posao i ovo treba da bude deo vaše brending strategije. Regruteri ne uspevaju da naprave svoj lični brending kada je jedino što dele nadruštvenim mrežama oglas za poziciju koju treba da popune. Ukoliko izbalansirate svoje objave,i oglasi za posao nisu jedini sadržaj koji delite, objave koje se tiču poslova će imati više uspeha. Kandidati će vam verovati, i verovatnije jeda će vas zapratiti, kako bi mogli da ’uhvate’ svoju priliku za posao, ukoliko je objavite.

Brendiranje poslodavca

Da razjasnimo, kada kažem : brendiranje poslodavca, ovo je ono na šta mislim: sadržaj koji je vezan za karijeru ili poslovneprilike kompanija za koje regrutujete ili u kojima ste zapošljeni. Video materijal, pitanja i odgovori, ili dnevno aktuelne životne priče koje promovišu zaposlene koji već rade na pozicijama za koje tražite nove zaposlene – to je visokokvalitetan sadržaj  koji kandidate navodi da se prijave za otvorenu poziciju. Pokazujete ljudima način na koji se neki posao radi, i time govorite: ’Zar ovo nije sjajna prilika za vas? Zar ne želite da radite ovde?’ Što je bolja kompanija za koju regrutujete, ili u kojoj radite kao zaposleni u sektoru ljudskih resursa, i što više kvalitetnog sadržaja delite, veća je verovatnoća da će se kandidati kakve tražite odazvati na oglas za  vašu nepopunjenu poziicju  .

Priče

Sv gore navedeno je sjajno i pomoći će vam da se izdvojite iz gomile. Za kraj,treba da nađete način da svom sadržaju date lični ton. Preporučujem da to uradite kroz deljenje priča o svojim iskustvima u HR –u, selekciji, regrutovanju, ili nekim drugim delom svog posla  iz oblasti ljudskih resursa. Ukoliko poštujete anonimnost osoba koje spominjete ili kompanija o kojima ćete pisati, možete biti mirni s pravne strane. Delite priče osoba koje ste uspešno zaposlili. Delite proče o kandidatima koji su se isticali na intervjuu, koji su imali ’to nešto’. Delite slučajnosti  o upoznavanjima idealnih kandidata van sale za intervjuisanje. Ukoliko ste nekad pomogli klijentu da popuni poziciju koju je mislio da je nemoguće popuniti, ispričajte kako se to dogodilo, iz vašeg ugla. Bilo šta što je relevantno iz ugla kandidata za nekog kopotencijalno traži posao ili tek počinje da razmišlja o promeni istog, svaka takva objava će vam pomoći da izgradite svoj brend.

Izgradnja ličnog brenda zapravo i nije tako teška, ali jenekad ometajuće ifrustrirajuće što ne znate odakle biste počeli. Probajte da primenite neke od ovih saveta, vezano za sadržaj, i gledajte kako broj vaših pratilaca na društvenim mrežama raste, i u krajnjoj liniji pomaže vam u ostvarivanju vaših poslovnih ciljeva.

Autor: Kris Dan

Poslednje iz magazina

Da li želite da svake nedelje besplatno dobijate pregled tekstova sa sajta na mail?

© Sva prava zadržana 2017. Human Resources Management Serbia

Powered by Web Fabrika – Web dizajn